OFICIÁLNÍ INFORMACE

Vážení zákazníci,

dle nařízení vlády ČR, od 22. 10. 2020 jsou ...


Jsme v tom s Vámi,
tým AUTO BRANKA


Při vstupu do našich provozoven, prosíme, abyste dodržovali následující.

1. Při vstupu do naší provozovny používejte roušky, respirátory nebo jiné ochranné pomůcky,
2. V prostorách provozovny jsme pro Vás připravili desinfekční přípravky,
3. V prostorách provozovny může být maximálně 30 osob současně,
4. Dodržujte mezi sebou minimální vzdálenost 2 metry, a to i při čekání,
5. Pokud potřebujete kašlat nebo kýchat, zakrývejte si ústa kapesníkem nebo paží (i přes roušku),
6. Vyřizujte své záležitosti a nákup tak, abyste v showroomu strávili efektivně jen potřebný čas (objednejte se prosím k prodejci nebo servisnímu technikovi dopředu, na konkrétní termín),
7. Pokud je to možné, zaplaťte bezhotovostně (použijte platební kartu; převodem / přes QR platbu internetovým bankovnictvím),
8. Pick-up pouze v případě vyzvednutí auta a vrácení auta po opravě,
9. Využití našich toalet a sociálního zázemí pouze v nevyhnutelných případech.

 

TELEFONICKÉ ČI E-MAILOVÉ OBJEDNÁNÍ: Objednání vozu do servisu či na pravidelnou servisní prohlídku proveďte, prosíme, telefonicky či elektronickou formou. Společně s našimi pracovníky rychle najdete termín, který Vám bude vyhovovat a zároveň při něm bude minimalizováno setkávání s ostatními zákazníky v prostorách našeho servisu.

DISTANČNÍ PŘÍJEM: Klientská zóna servisu je v současné situaci upravena tak, aby bylo při příjmu vozu možno v maximální míře dodržovat nařízení Vlády a doporučení hygieniků k omezení přímého kontaktu. Je nám líto, že si s Vámi naši servisní poradci nemohou podat ruku, ale věříme, že i tak budete s našimi službami maximálně spokojeni.

DEZINFEKCE VOZU: Pro bezpečí Vaše i našich pracovníků pečlivě vydezinfikujeme veškeré kontaktní plochy Vašeho vozu již při příjmu do servisu.

ZVÝŠENÁ HYGIENICKÁ OPATŘENÍ SERVISNÍCH PRACÍ: Všichni naši technici jsou vybaveni ochrannými pomůckami a jsou proškoleni pro mimořádnou situaci. Při práci dodržují maximální možnou úroveň hygienických standardů.

DEZINFEKCE PŘED PŘEDÁNÍM ZÁKAZNÍKOVI: Ačkoli během práce na Vašem voze dodržujeme zvýšené hygienické standardy, pro Vaše maximální bezpečí jej před předáním ještě jednou pečlivě vydezinfikujeme.

BEZPEČNÉ PŘEDÁNÍ VOZU PO SERVISU: Stejně jako při příjmu vozu Vás prosíme o pochopení minimalizace přímého osobního kontaktu i při předání automobilu zpět Vám. BEZKONTAKTNÍ PLATBA: Pokud to je možné, prosíme o preferenci bezhotovostních plateb. Děkujeme za pochopení.

DALŠÍ SLUŽBY: Pro Váš maximální komfort a bezpečí doporučujeme v rámci servisní prohlídky či opravy objednat DEZINFEKCI KLIMATIZACE, v níž se mohou hromadit choroboplodné zárodky. Dezinfekci výparníku a vedení okruhu ventilace lze provést dezinfekčním sprejem, nebo lze realizovat hloubkovou dezinfekci celého systému i interiéru vozu ozonem či specializovaným plynným dezinfekčním přípravkem, k čemuž používáme vysokovýkonné vyvíječe. V případě, že by Vám více vyhovovala možnost vůz do servisu předat v místě bydliště, nabízíme Vám službu PICK-UP SERVIS. Náš pracovník Váš vůz za dodržení veškerých hygienických opatření vyzvedne na smluveném místě. Jakmile bude servisní zakázka hotova, dle dohody jej opět přistaví na Vám nejvíce vyhovující místo.

 

Pevně věříme, že každým dnem se situace s koronavirem Covid-19 bude měnit k lepšímu a brzy se všichni vrátíme do komfortního bezrouškového stavu.

Těšíme se na Vás,
tým AUTO BRANKA